«نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور، موسوم به «میرا فلورس» به صورت رسمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کرد.

پایگاه خبری کافه اقتصاد؛

«نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در کاخ ریاست جمهوری این کشور، به‌‌شکل رسمی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به ونزوئلا سفر کرده است، استقبال کرد.

در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم کاراکاس نیز حضور داشتند و در بدو ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ریاست‌جمهوری با در دست داشتن پرچم‌های ایران و ونزوئلا از آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه همراه استقبال کردند.

در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و ونزوئلا اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. در حین نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران جمعی از کودکان و نوجوانان ونزوئلایی سرود ملی کشورمان را با زبان فارسی همخوانی کردند.

پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، روسای جمهور ایران و ونزوئلا ابتدا دیداری خصوصی با یکدیگر خواهند داشت و سپس نشست و مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری