شاخص کل بورس روز پر نوسانی را به پایان رساند به طوری که در ساعات ابتدایی توانست تا یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد افزایش یابد، اما ناگهان روندی نزولی به خود گرفت سپس در ساعات میانی دوباره صعودی شد، در نهایت با روند نزولی در حالی به کار خود پایان داد که در رقم یک میلیون و ۴۲۶ هزار واحد باقی ماند.

 

به گزارش کافه اقتصاد از روند معاملات بورس و فرابورس ، شاخص کل بورس روز پر نوسانی را به پایان رساند به طوری که در ساعات ابتدایی توانست تا یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد افزایش یابد، اما ناگهان روندی نزولی به خود گرفت سپس در ساعات میانی دوباره صعودی شد، در نهایت با روند نزولی در حالی به کار خود پایان داد که در رقم یک میلیون و ۴۲۶ هزار واحد باقی ماند.

شاخص کل بورس امروز (یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱) با رشد فقط ۷ واحدی در رقم یک میلیون و ۴۲۶ هزار باقی ماند اما شاخص کل هم وزن با ۱۰۳۸ واحد افزایش به ۴۰۹ هزار و ۱۲ واحد رسید.

 

امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۰ درصد تغییر و شاخص هم‌وزن نیز با ۰/۲۵ درصد افزایش همراه بود.

 

 

 

طبق آخرین تغییرات نمادها :

 

در بورس : ۱۶۶ نماد مثبت ،۱۵۸ نماد منفی و ۲۰ نماد بدون تغییر

 

در فرابورس: ۱۳۴ نماد مثبت و ۱۲۴ نماد منفی و با ۶ نماد بدون تغییر

 

 

نمادهای «خودرو»، «وبملت»، «شپدیس»، «تاپیکو»، «ومعادن»، «پارسان» موثر بر شاخص بورس امروز بودند.

 

 

و همچنین نمادهای «بپاس»، «صبا»، «فغدیر»، «هرمز»، «غصینو»، «شراز» بر شاخص فرابورس تاثیر گذار بودند.

 

 

نمادهای «خگستر»، «خساپا»، «خودرو»، «غنوش»، «شستا»، «فولاد» ، «سکرد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «دی»، سمگا»، «شاروم» ، «کرمان»،  «صبا» ،«فرابورس»، «ددانا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

 

کاهش ۱۲هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز

  • نویسنده : شبنم قربانی