آزاد راه قزوین_رشت با حجم بالای خودروهای مسافران ترافیک سنگین گزارش شده است.

مدیر کل راهداری گیلان گفت: ترافیک در آزاد راه قزوین_رشت حدفاصل ورودی شهر لوشان تا ورودی رودبار فوق سنگین با طول صف ۲۵ کیلومتر است.

 

همچنین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از یک طرفه شدن محور هراز از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ ساعت خبر داد .

سرهنگ جهان تاب امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت؛ محدودیت تردد از جنوب به شمال و از رودهن به سمت آمل تا ساعت ۱۴ برای تخلیه بار ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی با اشاره به انسداد مسیر مرزن‌آباد از ساعت ۶ صبح امروز، افزود: منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا بتوانیم اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را داشته باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در محور هراز هم شاهد ترافیکی پرحجم و سنگین مقطعی هستیم، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز و روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه ترددخودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم است، یادآور شد: ممنوعیت تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر اجرا می‌شود.

وی به اجرای محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر در جاده‌های شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلره کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنج‌شنبه ۲۳ و ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: موضوع مهم توجه یه هشدارهای پلیس باتوجه به شرایط جاده‌های استان و احتمال بارش‌ها است.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین- کرج حدفاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ و از عوارضی شماره ۲ تا دانشگاه آزاد سنگین و پرحجم است.